Susidomėjusiems Reklamų sociolingvistikos tyrimais rekomenduojame skaityti

 

Aliūkaitė D., Amankevičiūtė S., 2009, Precedentinių tekstų sklaida reklamose. — Lietuvių kalba, 3, 1—10.
Arbačiauskienė N., 1997, Metafora reklamoje. — Teksto analizė ir interpretacija. Šiauliai: Šiaulių universitetas, 8—11.
Arbačiauskienė N., 1999, Reklamos žanras funkcinių stilių sistemoje. — Filologija 2 (6), 4—14.
Bankauskaitė-Sereikienė G., 2008, Filologinio pobūdžio reklama tarpukario Lietuvos kultūriniuose ir literatūriniuose leidiniuose. — Viešojo diskurso retorika ir lingvistika. Vilnius: Vilniaus universiteto leidykla, 2008, 111—134.
Bankauskaitė-Sereikienė G., Vaitelytė J., 2010, Kultūrinės vertybės „Naujosios Romuvos“ (1931–1940) reklamose. — Respectus Philologicus, 18 (23), 145—158.
Berger A. A., 2003, Kelionių reklama: vaizdai ir kalba. — Respectus Philologicus, 3 (8), 145—153.
Blažinskaitė D., 2002, Žargonybių motyvacija reklamoje. — Kalbos kultūra, 75, 125—130.
Blažinskaitė D., 2000, Stilistiškai motyvuoti reklamos kalbos nukrypimai nuo normų. — Kalbos kultūra, 73, 96—100.
Blažinskaitė D., 2004, Kalbinės manipuliacijos reklamoje. — Reklamos kalba. Vilnius: Lietuvių kalbos instituto leidykla, 8—13.
Blažinskaitė D., 2005, Reklama ir kalbos etika. — Kalbos kultūra, 78, 144—152.
Čičirkaitė R., 2005, Lingvistiniai reklamos tekstų požymiai. — Žmogus ir žodis: didaktinė lingvistika, 7 (1), 73—77.
Dobržinskienė R. (Andriušytė), 2007, Reklamos kalbos tyrinėjimai lietuvių mokslininkų darbuose. — Acta humanitarica universitatis Saulensis. Mokslo darbai. T. 3, 22—31.
Dobržinskienė R. (Andriušytė), 2007, Retorinės persvazijos bruožai reklamoje. Valoda — 2007. Valoda dažādu ākademi kontekstā. Zinātnisko rakstu krājums XVII. Daugavpils: Daugavpils Universitātes ākademiskais apgāds „Saule“, 303—310.
Dobržinskienė R. (Andriušytė), 2010, Adresanto ir adresato santykių raiška televizijos reklamose. — Filologija, 15, 14—27.
Gabrėnaitė E., 2005, Konceptualioji metafora reklamoje. — Kalbos vienetų semantika ir struktūra (Tiltai). Klaipėda: Klaipėdos universiteto leidykla, 51—58.
Gabrėnaitė E., 2006, Emocinės argumentacijos metodai reklamoje. — Valoda — 2006. Valoda dažādu ākademi kontekstā. Zinātnisko rakstu krājums XVI. Daugavpils: Daugavpils Universitātes ākademiskais apgāds „Saule“, 118—126.
Gabrėnaitė E., 2006, Retorinė persvazija reklamoje. — Filologija. Šiauliai: Šiaulių universiteto leidykla, 1, 24—28.
Gabrėnaitė E., 2007, Retorinė topika reklamoje. — Tekstai ir kontekstai: transformacijų sklaida. Kaunas: Vilniaus universiteto leidykla, 258—266.
Girčienė J., Kupčinskaitė-Ryklienė A., 2005, Kreipimosi į adresatą būdai reklamoje. — Kalbos kultūra, 78, 220—230.
Juzelėnienė S., Šarkauskienė S., 2007, Vaizdinė metafora spausdintoje reklamoje. — Respectus philologicus, 12, 200—209.
Keturakis S. Reklamų vaizdo ir žodžio sąveikos tyrimo metodologinės prielaidos. — Viešojo diskurso retorika ir lingvistika. Vilnius: Vilniaus universiteto leidykla, 72—28.
Klimavičius J., 2004, Tarptautiniai žodžiai lietuviškoje reklamoje. — Reklamos kalba. Vilnius: Lietuvių kalbos instituto leidykla, 14—32.
Koženiauskienė R., 2006, Reklamos retorika ir komunikacija — Lietuvių kalba, kalbos kultūra, retorika, komunikacija. Puńsk: Wydawnictwo „Aušra“, 92—97.
Lidžiuvienė G., 2002, Vaizdo ir žodžio santykis spausdintinėje reklamoje. — Vaizdas ir pasakojimas. Vilniaus dailės akademijos darbai. Vilnius, 27, 293—294.
Marcinkevičienė R., 2004, Užsakomųjų reklaminių straipsnių tarpasmeninės funkcijos raiška. — Respectus Philologicus, 6 (11), 56—63
Maskuliūnienė Dž., Spaudos reklamos poetika: verbalumo ir vizualumo dermė. — Viešojo diskurso retorika ir lingvistika. Vilnius: Vilniaus universiteto leidykla, 48—60.
Mažeikaitė R., 2001, Reklamos pradmenys. Vilnius: R. Mažeikaitė.
Pupkis A., 1994, Reklamos kalbos stilius ir taisyklingumas. — Gimtoji kalba, 11 (331), 1—4.
Rimkutė E., Pakalnytė N., 2009, Socialinių reklamų tematika ir kalbinės ypatybės. —Respectus Philologicus, 16 (21)A, 57—72.
Smetonienė I., 2001, Garsinės reklamos stilius [Rankraštis]: daktaro disertacija: humanitariniai mokslai, filologija (04H). Vilniaus universitetas. Vilnius.
Smetonienė I., 2001, Reklamos tekstų sintaksė. — Lituanistica, 1(45), 80—92.
Smetonienė I., 2003, Tropai ir okaziniai dariniai reklamos tekstuose. — Kalbos kultūra, 76, 126—130.
Smetonienė I., 2004, Konceptualiosios vaizdinės metaforos reklamoje. — Pasaulio vaizdas kalboje: Tarpt. konf. programa ir pranešimų santraukos. Šiauliai: Šiaulių universiteto leidykla, 37—38.
Smetonienė I., 2005, Sintaksinės figūros reklamos tekstuose. — Žmogus ir žodis, 1, 102—105.
Smetonienė I., 2009, Reklama... Reklama? Reklama! Vilnius: Tyto Alba.
Urnėžiūtė R., 2004, Reklamos verslas ir kalbos taisyklingumas. — Reklamos kalba. Vilnius: Lietuvių kalbos instituto leidykla, 46—87.
Valionienė A., 1999, Produkto įvaizdis reklamoje: kodėl ir kaip jis mus veikia? — Psichologija Tau, 12, 14—19.
Valskys V., 2005, Kultūros iškraipymų apraiškos reklamos tekstuose. — Žmogus ir žodis, 7 (1), 106—109.
Valskys V., Stankevičienė R., 2008, Tikrenybės, galimybės, ir reikiamybės reikšmės ir jų raiškos būdai reklamos tekstuose. — Žmogus ir žodis: didaktinė lingvistika, 10 (1), 133—137.
Župerka K., 2004, Reklamos teksto analizė: pragmatinės lingvistikos ir stilistikos sąveika. — Filologija. Šiauliai: Šiaulių universiteto leidykla, 9, 55—59.
Župerka K., 2008, Pragmatinė lingvistinė reklamos teksto analizė. — Viešojo diskurso retorika ir lingvistika. Vilnius: Vilniaus universiteto leidykla, 9—18.
Župerka K., 2008, Reklamos tekstas: pragmatika, stilius, kalba. Šiauliai: Šiaulių universiteto leidykla.